"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
ik kan eraan geraken voor 0,50€/stuk
rapana-venosa-voor-slakkenhuis-cichliden
dit zijn deze
maar heb ook nog ander gevonden..
namelijk wijngaardslakkenhuizen aan 0,10€/stuk... zijn dat goede?
hij heeft er van deze nog 173 stuks..
zie foto voor de grote etc..
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
Jurgend71 schreef:was ook van dat gedacht... met 50stuks heb ik genoeg dacht ik?
heb je echt 10 huizen nodig/vis?
mvg
Jurgen
Ik zou ze maar gewoon allemaal nemen, je kan er nooit genoeg hebben. Nu kan je er makkelijk aankomen
Je kolonie zal nog wel groeien - ik had zelf in mijn bak zo'n 100 slakkenhuizen, en dat was geen overbodige luxe
In de natuur komen multi's/similis voor boven slakkenhuiskerkhoven van miljoenen stuks:
Ik heb mijn slakkenhuizen (Nautulus) bij een tuincentrum in Triemen besteld. 3,50 per kilo. Prachtige slakkenhuizen. Binnen twee dagen bij mij huisbezorgd.