David en Mooneater bedankt voor jullie reacties !
Ik heb uit m'n bestaande bak alleen de altolamprologus calvus en tretocephalus over helaas..
M'n dickfeldi's is er eerst 1 van in het begin denk ik te veel opgejaagd door de ander en heeft het niet overleeft .de 2e is laatst helaas ook gestorven .
De pumillus waar ik er 10 van had hebben het een hele tijd goed gedaan alleen zijn die ook opeens na elkaar 1 voor 1 gestorven .miss omdat ze niet zo heel oud worden?
En heb er ook nog een tijdje 2 occies gehad waar ik er 1 van overhield , nog 2 x een 2e bijgehaald maar dat was ook geen succes .
Ze hadden het een beetje te veel aan de stok met de treto..
Ik heb de treto ook een tijdje in een andere bak gehouden om te kijken of het beter ging maar dat was niet echt het geval want de occies zijn helaas verleden tijd , jammer want ik vond 't hele leuke visjes .
Nu wil ik dus de calvus en de treto gewoon mee naar de grotere bak verhuizen .
Zou het een optie zijn om er een koppel telmatochromis burgeoni bij te plaatsen straks in de 1.50m bak ?
En dan miss nog een schooltje nigripinnis of leptosomas ?
Een kolonie similis of multi's , zou dat gaan icm de burgeoni ?
En moet ik bij de burgeoni er erg op Letten dat ie alleen plantaardig voedsel krijgt of ?
Want hoe ga je dat dan doen als de andere bewoners ander voedsel eten
Ik heb gelukkig nog even de tijd want ga het aquarium deze week ophalen zodat ik kan gaan beginnen met een achterwand te maken
Groeten !