Tanganyika avontuur 160●60●60 Bartjh
Re: Tanganyika avontuur 160●60●60 Bartjh
Hij heeft al altolamprologus fasciatus, dus compressiceps/calvus lijkt me niet een goede toevoeging.
Ik zou voor een solo j. Regani gaan. Was hier erg rustig maar deed het wel goed em wat een kleur!
Ik zou voor een solo j. Regani gaan. Was hier erg rustig maar deed het wel goed em wat een kleur!
Lamprichtys gaan niet weg! Deze dieren zijn veels te mooi. Ze doen het tot nu toe super! Ze zijn erg aanwezig en druk. Terwijl ze toch omschreven staan als rustig en stress gevoelige vis maar daar merk ik niks van.
Inderdaad heel mooi visje !Bartjh schreef:Lamprichtys gaan niet weg! Deze dieren zijn veels te mooi. Ze doen het tot nu toe super! Ze zijn erg aanwezig en druk. Terwijl ze toch omschreven staan als rustig en stress gevoelige vis maar daar merk ik niks van.
Druk waren ze in mijn bak ook...maar dan wel heel gevoelig, heb er veel verloren.
300x220x95
No lift...like an airlift.
No lift...like an airlift.
Dat geloof ik graag. In jou bak hebben ze nu ook de ruimte. Weinig agressieve vissen die een territorium hebben. Als je meer vissen gaat toevoegen krijg je daar wel last van en dan ben ik bang dat je toch gaat merken dat ze gevoelig zijn.Bartjh schreef:Lamprichtys gaan niet weg! Deze dieren zijn veels te mooi. Ze doen het tot nu toe super! Ze zijn erg aanwezig en druk. Terwijl ze toch omschreven staan als rustig en stress gevoelige vis maar daar merk ik niks van.
Tanganyika, it's a kind of magic.
JCB bedankt voor de tip! Dan gaan we er gewoon niks bij doen. Het voordelen is wel dat de Lamprichtys geen wv is en dus een stuk sterker zijn.
Ik was eigenlijk van plan om nog een 3tal Ectodus descampsii toe te voegen! 1m/2v. Prachtige vis om te zien en word ook niet te groot.
Niet doen. Ectodus hebben zandoppervlak nodig. Daar heb jij gewoon een mogelijkheid toe met de vissen die je hebt op dit moment. De fasciatus en eretmodus hebben rotsen nodig en de multis claimen ook veel bodemruimte.
Vandaar ook de toevoeging: keuzes maken en soorten wegdoen.NielsO schreef:Hij heeft al altolamprologus fasciatus, dus compressiceps/calvus lijkt me niet een goede toevoeging.!

Beste forumleden,
Bedankt voor het meedenken! Ik blijf bij dit bestand en voeg niks meer toe. Naja niks meer
Ik hoop binnen kort nog wel een aantal mooie stekken Potamogeton schweinfurth te plaatsen.
Bedankt voor het meedenken! Ik blijf bij dit bestand en voeg niks meer toe. Naja niks meer

De NVC op Facebook
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
Bedankt Moon!
Nog steeds geen idee hoe je dan die direct link gebruikt

Bartjh schreef:Bedankt Moon!
Op photobucket staan 4 opties onder "share": E-mail&IM, Direct, HTML en IMG. Daarvan Direct kiezen, in je bericht plakken, selecteren, en dan op "thumb" klikken.
De NVC op Facebook
-
prachtbak!
Wauw! Heel mooi ingericht. Doet me wat denken aan de bakken van Art.