Voedsel
-
Re: Voedsel
wat voor korfje. als het diepvries is dan gewoon ontdooien en eventueel afspoelen.
Een driehoekig korfje in een punt
Is dat niet voor tubifex?Visbeek schreef:Een driehoekig korfje in een punt
Ik spoel hier altijd de diepvries goed af in een oud artemiazeefje (vooral de cyclops zit veel groene rommel bij), en verdeel het dan over de bak, niet specifiek op 1 plek - de stroming doet de rest
De NVC op Facebook
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
-
dat korfje is voor levende tubifex, kan je niks mee voor diepvries voer.
Gister voor het eerst mysis gevoerd.
Is dit meer voor grote vissen? Ik zag dat veel er moeite mee hadden en als ze er 3 of 4 op hadden er verder niet meer interesse in hadden.
Artemia overigens gaat prima
Is dit meer voor grote vissen? Ik zag dat veel er moeite mee hadden en als ze er 3 of 4 op hadden er verder niet meer interesse in hadden.
Artemia overigens gaat prima
-
wat voor soort vissen heb je. De mysis van boerlage is groter dan die doordruk strips. maar qua qualiteit is boerlage stukken beter.
Multies, julidochromis, altolamprologus compressiceps
-
Die moeten mysis toch makkelijk aankunnen, misschien wat minder voeren. Of het moeten nog jonge vissen zijn, dan het formaat voer aanpassen aan het bekje van de vissen
Ik zal nog wat proberen. Bedankt alvast
Kunnen rode muggenlarven ook voor mijn vissen? Iemand ervaring mee?
Beter van niet.Visbeek schreef:Kunnen rode muggenlarven ook voor mijn vissen? Iemand ervaring mee?
300x220x95
No lift...like an airlift.
No lift...like an airlift.
Oké, ik had al zo iets gevonden. Alleen wordt er niet gezegd waarom? Weet je dat ook?