Voedsel
Re: Voedsel
Misschien is dit wat: http://www.shrimpfood.nl/pages/139190/Producten.html 

Tanganyika: "It's a kind of Magic".
Bedankt, nu alleen nog winkels in Friesland vinden.
Wat geven jullie, jullie vissen te eten?
Diervoeders Ronald bezorgt shrimpfood in heel het landVisbeek schreef:Bedankt, nu alleen nog winkels in Friesland vinden.

Ik voer hier de spirulina vlokken van Ronald Diervoeders, en de garnalenmix van shrimpfood. Heel af en toe een beetje Tetraphyll.
Maar ik heb dan ook vooral algeneters in de bak

De NVC op Facebook
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
Ok, ik heb gelezen dat bevroren voedsel als het ontdooit is niet opnieuw kan worden ingevroren. Dus dat lijkt mij niet handig om te versturen
Ronald bezorgd, hij verzend niet. Hij rijd zelf voor met een auto en bij mij komt de garnalenmix altijd stijfbevroren aanVisbeek schreef:Ok, ik heb gelezen dat bevroren voedsel als het ontdooit is niet opnieuw kan worden ingevroren. Dus dat lijkt mij niet handig om te versturen

Noord-Nederland doet hij altijd de 3e zaterdag van de maand.
De NVC op Facebook
Owh dat is goed. Zeker de moeite waard, als de verzendkosten binnen de perken blijven haha
Mensen wat een keuze.
Ik zoek iets waar ze wat actiever achteraan moeten, enig idee? Wat ook past bij mijn vissoorten .
Ik dacht zelf aan artemia
Ik zoek iets waar ze wat actiever achteraan moeten, enig idee? Wat ook past bij mijn vissoorten .
Ik dacht zelf aan artemia
- Wouter Lemcke
Ik geef mijn juli's en multi's ook artemia, witte muggenlarve en daphnia. Diepvriesvoer kan je bij de meeste aquariumwinkels wel kopen.
--- 130*50*50 -----
Mauremys reevesii
P. Nigripinis
L. Multifasciatus
S. Petricola
Mauremys reevesii
P. Nigripinis
L. Multifasciatus
S. Petricola
Allen komen niet in de buurt van wat de dieren in de natuur eten..!
Cyclops, bosmiden, watervlo, dat komt meer in de buurt van Tanganyika 'plankton'.
Cyclops, bosmiden, watervlo, dat komt meer in de buurt van Tanganyika 'plankton'.
Vragen, opmerkingen, suggesties of klachten over het forum en/of de site? Mail ons!
Dan heb je het over levend voer. Is het beste, kun je kopen, zelf vangen of kweken. Voor 80 cent haal je een vlooiennetje bij de dierenwinkel. Heb je vele jaren plezier van.Visbeek schreef:Ik zoek iets waar ze wat actiever achteraan moeten, enig idee? Wat ook past bij mijn vissoorten .
Overigens heeft Altolamprologus grover eiwitrijk voer nodig, anders blijven ze klein. En ze groeien dan langzaam. Droogvoer is ook minder geschikt voor deze soort, al worden ze er niet ziek van. Ze groeien minder goed uit. Ik geef ze Enchytreeen, stukjes gekookte mossel, garnalen, Mysis, Koolvisfilet, regenwormen etc.
-
Dierenspeciaalzaak de Leeuwerik in Leeuwarden heeft het op voorraad.Visbeek schreef:Bedankt, nu alleen nog winkels in Friesland vinden.
Ronald bezorgt alleen in het Noorden als hij voldoende klanten heeft. Ik heb al diverse keren meegemaakt dat hij dus niet kwam. Kreeg wel keurig een bericht dat hij niet kwam, maar je zit dan wel zonder voer.
Ok, Bedankt. Leeuwarden is voor mij prima te doen.
Wat heeft hij zoal?
Wat heeft hij zoal?
-
Qua voer alles van Boerlage en diverse soorten diepvries voer, wat tanganyika betreft steld het niet heel erg veel voor.
Het is maar een klein winkeltje.
Het is maar een klein winkeltje.
Bedankt, heb vanmorgen wat gehaald.
Artemia en mysis.
Nog adviezen voor het voeren? Ik heb al zo'n korfje
Artemia en mysis.
Nog adviezen voor het voeren? Ik heb al zo'n korfje