Niels 2 meter rotsige overgangszone
Re: Niels 2 meter rotsige overgangszone
Op p. 3 een foto en op p. 4 bijna onderaan zie je het meeste ook op t filmpje van de tretos 

Stomme vraag misschien maar zouden de vitattusen zon inrichting ook fijn vinden? Een altolamprologus wel neem ik aan...
Jep vittatus vinden dat zeker prima, veel stenen, hier en daar een stukje zand en schelpen los verspreid
Jammer genoeg heb ik nog nergens zulke grote brokken steen kunnen vinden...
Je kunt ook kijken naar modules. Ik heb in beide achterste hoeken ook modules staan... helpt je ook perfect je techniek wegwerken en vissen kunnen erachter schuilen dus geen loze ruimte.
Heb je die modules zelf gemaakt of gekocht? Deze blijven dus niet drijven??
Gekocht. Nee ze zijn hol vanbinnen, deze zijn van akwaline.
Het is toch best een kunst om zonder echt te stapelen zoveel verschillende plekken te creeeren waar evt een territorium zou kunnen zijn... ik ga kijken of t me vandaag of morgen ook gaat lukken... jij bent in ieder geval hoge school afgestudeerd aan die kunst!!!
-
[quote=MatthijsHeb jij daar voor betaald dan? 
[/quote]

[/quote]

Haha nee, Thijs heeft ervoor betaald
Dus voor de credits: Thijs je bent een schat.
Bedoelde meer dat ik zelf niet aan de knutsel ben geweest. Een door mij gemaakte module wil ik niemand aandoen

Bedoelde meer dat ik zelf niet aan de knutsel ben geweest. Een door mij gemaakte module wil ik niemand aandoen

Geen probleem! Gotta pay it forward!
Fucking mooie module is dat

Akwaline tuin rots KAM-M3 dacht ik.
De NVC op Facebook
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
Ja mooi ding, heeft centraal gestaan in meerdere vette scapes