Vroeger werkte ik als bijbaantje in een aquariumzaak. Hier is de liefde voor de onderwaterwereld ook ontstaan. Inmiddels heeft deze liefde zich vertaald in regelmatige duiktripjes en een flink aquarium in de woonkamer een een kleine quarantainebak in de garage die in de winter alleen draait in noodgevallen. Ik heb namelijk een geïsoleerde maar nog onverwarmde garage. Na een seizoen de elektriciteitskosten gezien te hebben heb ik besloten dat ik ooit een verwarming in de garage wil. Want een aquarium verwarmen in mijn garage kost nu in de winter een hoop stroom. Tegelijkertijd droom ik al sinds mijn bijbaantje van vroeger om een eigen stelling te hebben. Paar week geleden heeft mijn zwager een verwarming gemaakt in de garage. Ik heb verder al een kraan met koud/warm water en een gootsteen in de garage dus dan is alles gereed om een mooie stelling te plaatsen. Inmiddels staat er een stelling met 3 bakken van 2 meter waarvan een in 3 bakken is verdeeld.
De stelling staat inmiddels. Prima bakken, de stelling zelf heeft nog wat aandacht nodig.
- afwerking kan beter
- stelling moet nog waterpas goed vastgezet tegen de muur
- moet nog tempex onder de bakken
- achterwanden moeten zwart of blauw
- verlichting is nog t5 en moet naar led
- En de filtering moet nog aangepast
Eerste foto voor het idee: