We hebben toen afgesproken dat hij mij zou superviseren en als het echt uit de hand liep, zou bijspringen.
Alle stukken van de kader werden door mij met een mini metaal tafelzaag op maat gezaagd.
Alle stukken werden aan elkaar gezet met spanklemmen. Er werden ook verschillende steunen bij aan gemaakt om het geheel mooi haaks te houden.
Dan werden de eerste lasjes gezet, gewoon om het aan elkaar te zetten, nadien werd het totaal afgelast. Ik moet zeggen, in het begin heeft de vriend veel weggeslepen en het zelf gelast maar eenmaal over de helft ging het goed.

Eenmaal gelast moest alles proper afgeslepen worden en geschilderd. Dan werden de Trespa platen er tegen geplakt. Ook de deurtjes werden op maat gemaakt,(door schrijnwerker) zowel voor als achter, op het aquarium werd de strakke lijn verder getrokken. Opbouw aquarium volgt in een ander item.

Hier het afgewerkte totaalplaatje. Ik heb er met hulp 14 dagen aan gewerkt, elke dag 2 uurtjes.

Voor achterwand zie : viewtopic.php?f=6&t=18261
Op dit moment staat het aquarium in een ander decor, het is een hele verhuis geworden, met problemen, maar het aquarium draait nu, dat vertel ik in een ander item.