svl schreef: ↑17 mei 2018, 18:07
Voorlopig nog geen vorderingen.
Mei en juni zijn voor mij nog heel drukke maanden .
Dus zal pas in de vakantie kunnen starten met de veranderingen .
Heb ook met Stijn afgesproken voor mijn airliften .
Weet iemand hoe het komt dat mijn foto in het eerste bericht niet meer zichtbaar is ?
Deze staat nog wel bij postimage .
Tja...foto’s via de media-sites (of hoe heten die dingen) verdwijnen na verloop van tijd. Je dient er tegenwoordig voor te betalen.
Heb ik ook mogen ondervinden, alles gewoon weg...heel erg zonde dat zo menig topic naar de haaien ging.
Je kan op het forum ook via de “bijlagen knop” foto’s uploaden. Gaat makkelijk maar dan moeten de foto’s niet te groot zijn.
Ik ben een dino als het op PC en IT aankomt, maar plaats via een omweg nu ook hier foto’s via die bijlage-knop.
Mocht het je interesseren, daar gaat ie.
Foto nemen met gsm, foto doorsturen naar mijn mail, ik krijg voor het doorsturen de vraag welk formaat de foto’s moeten zijn en kies dan voor “klein”, foto’s uit de mail bewaren (ze zijn nu dus minder groot), foto’s gebruiken via de bijlage-knop op het forum. En klaar
Veel gedoe, maar het werkt voor me.
Natuurlijk zullen meningen zich doodlachen bij deze gang van zaken, en met allerlei IT-oplossingen komen (waar ik geen bal van begrijp en mij ook niet boeit en mij wil in verdiepen).
Dus maar zo.