Dag allen,
Weet iemand een adresje waar ik een stuk of 50-60 slakkenhuizen kan kopen? Liefst degene die ook in het Tanganyika meer voorkomen, maar anders escargots.
Hoor graag, bij voorbaat dank!
Groet,
Niek
Adresje voor slakkenhuizen?
Eens een Tanganyikafreak, altijd een Tanganyikafreak!
- sieb amoraal
Isabi in duitsland heeft Neothauma schelpen. Zijn niet goedkoop moet ik er wel bij vertellen
- sieb amoraal
https://isabi.de/stockliste-tanganjika/index.phpsieb amoraal schreef: ↑03 mar 2025, 17:45Isabi in duitsland heeft Neothauma schelpen. Zijn niet goedkoop moet ik er wel bij vertellen
Bedankt voor jullie reacties Tetrofan & Sieb!
Idd, niet goedkoop die Neothauma; zelfs de slakkenhuizenmarkt is dus oververhit. Maar ze zijn wel mooi en passend.
Ik begin denk ik met 6 - 8 Lamprologus Multifasciatus (of Similis, nog niet definitief uit). Dan zijn 40 a 50 schelpen wel voldoende toch?
Groet,
Niek
Idd, niet goedkoop die Neothauma; zelfs de slakkenhuizenmarkt is dus oververhit. Maar ze zijn wel mooi en passend.
Ik begin denk ik met 6 - 8 Lamprologus Multifasciatus (of Similis, nog niet definitief uit). Dan zijn 40 a 50 schelpen wel voldoende toch?
Groet,
Niek
Hoe meer hoe beter.
Na verloop van tijd gaat alles bealgen en zie amper het verschil nog.
Op YouTube zijn er tig filmpjes te vinden van die slakkenhuis-kerkhoven...sommige zijn meer dan een meter dik.
300x220x95
No lift...like an airlift.
No lift...like an airlift.
Je wil het liefste meerdere lagen slakkenhuizen op elkaar. Ik denk dat je eerder aan 50-100 slakkenhuizen moet denken, maar dat ligt ook een beetje aan hoe groot (in oppervlakte) je het slakkenhuis kerkhof wilt laten zijn.Niekseb schreef: ↑03 mar 2025, 18:53Bedankt voor jullie reacties Tetrofan & Sieb!
Groet,
Niek
De NVC op Facebook
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
"Ah those hundreds of species, one of the most spectacular examples of adaptive radiation known for any kind of vertebrate animals. Fishes of great beauty and exquisite adaptations." (Barlow 2000)
Meer kan altijd nog

De NVC op Facebook