Het nieuwe bakje van Anneke & Nijlie
Hier afgelopen zomer enorm veel pech gehad. De temperatuursensor van de controller functioneerde niet meer na behoren. Helaas kwam ik er te laat achter. Toen ik thuis kwam van mijn werk.
Bijna alle vissen dreven dood in de bak, die een temperatuur van 36 graden had.
Alleen de 2 stekelalen hebben het overleefd.
Ik wil mij nog 6 jaar met de hobby bezig houden. Nu uitsluitend met een gezelschapsbak met vissen die ik ooit al eens gehouden heb en een vissoort (cichlide) die ik interessant vind.
Er zijn wat stenen uit de bak gehaald en er is 1 stuk hout toegevoegd met aardig wat planten, die echter nog allemaal moeten groeien. De alen (1/1) werken niet mee, want regelmatig drijven er planten aan het oppervlak, omdat ze regelmatig in het zand zitten.
Over 6 jaar ga ik met pensioen. Afgelopen zomer een camperbus gekocht om vanaf volgende zomer Zweden te verkennen. Dat willen we dan elk jaar doen tot aan mijn pensioen. Vervolgens is het de bedoeling alles hier te verkopen om naar Zweden te emigreren.
Dit alles mits onze gezondheid het toelaat natuurlijk.
Bijna alle vissen dreven dood in de bak, die een temperatuur van 36 graden had.
Alleen de 2 stekelalen hebben het overleefd.
Ik wil mij nog 6 jaar met de hobby bezig houden. Nu uitsluitend met een gezelschapsbak met vissen die ik ooit al eens gehouden heb en een vissoort (cichlide) die ik interessant vind.
Er zijn wat stenen uit de bak gehaald en er is 1 stuk hout toegevoegd met aardig wat planten, die echter nog allemaal moeten groeien. De alen (1/1) werken niet mee, want regelmatig drijven er planten aan het oppervlak, omdat ze regelmatig in het zand zitten.
Over 6 jaar ga ik met pensioen. Afgelopen zomer een camperbus gekocht om vanaf volgende zomer Zweden te verkennen. Dat willen we dan elk jaar doen tot aan mijn pensioen. Vervolgens is het de bedoeling alles hier te verkopen om naar Zweden te emigreren.
Dit alles mits onze gezondheid het toelaat natuurlijk.
2.70 x 0.85 x 0.60m
Een bericht met ellende en met een mooie verwachting. Wat een drama dat de thermometersonde het begaf en dat dan ook nog eens op een tijdstip dat er niemand thuis was.
Je vooruitzicht is natuurlijk wel mooi. Je "oude dag" gaan slijten in Zweden. Daar kun je ook een aquarium houden
Je vooruitzicht is natuurlijk wel mooi. Je "oude dag" gaan slijten in Zweden. Daar kun je ook een aquarium houden
I hear voices.....
And they don't like you.
And they don't like you.
- Leleupi white
Inderdaad een ramp. Maar mooie vooruitzichten.
Om van te leren voor ons.
Mag ik vragen welke verwarmer je had?
Mvg
LW
Om van te leren voor ons.
Mag ik vragen welke verwarmer je had?
Mvg
LW
80x40x40 multis 30+
198x60x60wh 45 paracyp. blue neon Kantalamba // 7/4 Xenotilapia singularis Mzuri
Alto Comp Goldhead WV 1/2 // Neolamp Tretocephalus 1
https://www.youtube.com/channel/UCU4qO2 ... w-qxymr8sg
198x60x60wh 45 paracyp. blue neon Kantalamba // 7/4 Xenotilapia singularis Mzuri
Alto Comp Goldhead WV 1/2 // Neolamp Tretocephalus 1
https://www.youtube.com/channel/UCU4qO2 ... w-qxymr8sg
Ik heb 2 heaters van Aqua Medic (500W), aangestuurd door een biotherm.
2.70 x 0.85 x 0.60m