Site responsive maken?

over het meer, deze site, beurzen, winkels, etc.
Plaats reactie
TeeJay

Site responsive maken?

Bericht door TeeJay » 28 mar 2016, 18:07

Onder het mom van "vragen kan altijd": zijn er ook plannen om de site responsive te maken? Concreet betekent dat dat de lay-out zich aanpast aan de schermgrootte van het apparaat waar je de site op bekijkt. Anno 2016 hoort dat er wel een beetje bij :) .
130x60x50: P. brieni, A. calvus, L. caudopunctatus, N. tretocephalus, L. brevispinnis.
.הבל הבלים, אמר קהלת, הבל הבלים הכל הבל

Bart
Site Admin
Contacteer:

Re: Site responsive maken?

Bericht door Bart » 31 mar 2016, 12:36

Dat zou inderdaad kunnen, maar er zijn geen plannen de site van een grote update te voorzien.

TeeJay

Bericht door TeeJay » 09 apr 2016, 22:29

Volgens mij bestaat de site uit een zelfgebouwd gedeelte voor de site en phpBB voor het forum. Voor het laatste is het denk ik vooral het overzetten van het kleurschema naar een standaard responsive phpBB-theme. Voor de voorpagina zou er een aangepaste stylesheet moeten komen.

Ik kan/ga niet iets hard toezeggen, maar als ik een keer op een verloren zondagmiddag zin heb om wat te fröbelen, zou ik jullie dan blij kunnen maken met het resultaat :) ?
130x60x50: P. brieni, A. calvus, L. caudopunctatus, N. tretocephalus, L. brevispinnis.

Yogi

Bericht door Yogi » 10 apr 2016, 19:32

Goed idee waarschijnlijk, Bart heeft het zelf al druk genoeg, zeker heel positief als leden uit zichzelf iets voor het forum willen doen, wat makkelijker foto's en video's posten zou ook niet gek zijn! Als je zo handig bent!

Edwin
-Yogi from Holland - Gekker moet het niet worden...

TeeJay

Bericht door TeeJay » 16 apr 2016, 20:37

Wat is er nu precies mis met dat uploaden dan :) ?

Yogi

Bericht door Yogi » 19 apr 2016, 10:36

De laatste keren dat ik foto's postte ging dat via Photobucket, foto's vergrootte zichzelf uit, soms een heel gedoe een foto er goed op te krijgen, op Facebook bv gaat dat veel directeur en efficiënter!
-Yogi from Holland - Gekker moet het niet worden...

TeeJay

Bericht door TeeJay » 21 apr 2016, 10:25

Je hebt fora waar je zelf foto's kunt uploaden, maar ik weet niet of je dat wilt. Zelf foto's hosten -> meer dataverkeer -> duurder.

Plaats reactie