achterwand en bijbehorende modules

de bak, rotsen, bodem, planten en achterwand
Vegamobiel

Re: achterwand en bijbehorende modules

Bericht door Vegamobiel » 12 nov 2014, 11:40

Het internet is geen gesloten systeem.
Een briefomslag wel!

Wil je niet dat er iets van jou te weten komt, blijf dan ver van het internet af.
Wil je toch echt een mail versturen zorg dan dat hij versleuteld is.

Als er iemand mijn brieven zou openen, dan zal dat een persoon moeten zijn (wat niet kan), mijn emails worden niet gelezen maar gescant op woorden niet op inhoud, dat is een groot verschil!

Jb Malawi

visliefhebber

Re: achterwand en bijbehorende modules

Bericht door visliefhebber » 15 nov 2014, 16:20

Zo, nu dan eindelijk wat foto's van de huidige achterwanden zijwanden, met modules.
http://imgur.com/oFGZZrW,B2eYbJD,TtTG24 ... ,nsEcRv4#0

Dan enkel foto's van links, naar midden, naar rechts, de laatste twee jammer genoeg met wat reflectie op de ruit, wat detailopnames, en enkele acteurs.

Het hoornblad (drijfplanten) heb ik erin omdat ik een half jaar heb geworsteld met blauwalg. Ik heb een borsteltje om mijn afzuigslang gemaakt, voor de stenen/achterwand. Met de hand kon ik elke 2 weken de bladeren schoonmaken. Met een flinke lading hoornblad uit de vijver is de blauwalg vrijwel verdwenen. Hoornblad groeit als een gek, elke 3-4 weken kan ik weer een emmer vol weggooien, anders wordt de laag te dik. Ik vind het nu al niet mooi, maar voorlopig durf ik het nog niet helemaal weg te halen.

Hier laat ik het nu even bij, ik weet nog niet hoe ik een filmpje kan uploaden, en ga nu eerst wat jonge vissen aanbieden, want mijn vissen doen het te goed!

Visliefhebber.
160x60x50(h), 3x 58W T8 (1xAkva Stabil sunrise)
Ferplast BlueExtr1100+TetraEx1200; 700l/u druppelfilter
16 Tropheus duboisi "Maswa", 7 Neolampr ocellatus, 6 Neolamp kungweensis, 3 Julidochromis ornatus, 3 Synodontis spec. "Polli White"

Plaats reactie