Even voorstellen

over het meer, deze site, beurzen, winkels, etc.
Plaats reactie
Rick_Meijdam

Even voorstellen

Bericht door Rick_Meijdam » 11 jul 2017, 16:24

Dag allemaal,

Ik stel mij graag even voor en moet gelijk een bekentenis doen. De voornaamste reden dat ik mij heb aangemeld is namelijk om over een mogelijkheid te beschikken in dit topic een reactie achter te laten. Ik hoop dat dit mij niet kwalijk wordt genomen. Anderzijds was het een mooie reden om mezelf eindelijk eens te registreren.

Hoewel de cichliden uit het Malawimeer mijn voorkeur verdienen is mijn Afrikaanse cichlidenavontuur tien jaar geleden (2007) begonnen met een aquarium met daarin een groepje -> koppel -> kolonie N. pulcher (syn. L. brichardi). Een soort die, net als enkele andere Tanganjika cichliden, ik altijd interessant ben blijven vinden. En het was vanaf dat prille begin dat ik deze mooie website, in een zoektocht naar meer informatie, al had ontdekt.

Ik kan niet beloven dat jullie mij veel zullen zien, maar je weet het nooit, aanmelden is inmiddels ook al gelukt. :)

Gr. Rick

Baars

Re: Even voorstellen

Bericht door Baars » 11 jul 2017, 23:23

Welkom (terug) op het forum!
Je heb de aanmeld knop in ieder geval na 10 jaar gevonden :lol:

Wellicht dat je je koffers weer eens inpakt en terug komt naar Tanganyika....daar waar het ooit allemaal begon hahaha :mrgreen:
Grapje natuurlijk, Malawi is ook hartstikke mooi.

Slavi
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Slavi » 12 jul 2017, 01:09

Welkom Rick!
Door de toch wel intensieve kruisbestuiving tussen malawifreaks en dit forum heb ik mij weleens afgevraagd waarom we niet gewoon 1 forum hebben voor Malawi en Tanganyika (én Victoria) cichliden. Ondanks de "strijd" die sommigen voelen tussen Malawi en Tanganyika liefhebbers lijkt het erop alsof de meeste liefhebbers vissen uit beide meren hebben gehad.
Ik heb zelf nooit Malawi gehad maar ook ik kijk regelmatig naar de prachtige bakken op het Malawifreaks forum.
Maar goed, twee websites bezoeken is ook de moeite niet :lol:
Gr,
Björn

Mijn bakken:
300*80*75 / 120*80*70 / Ex-200*80*70
viewtopic.php?f=6&t=17156 / viewtopic.php?f=6&t=17199 / viewtopic.php?f=6&t=14308

Plaats reactie