Voorstelrondje

over het meer, deze site, beurzen, winkels, etc.
Plaats reactie
PieterT

Voorstelrondje

Bericht door PieterT » 24 nov 2014, 03:36

Hallo allemaal,

Binnenkort wil ik mijn eerste Tanganyika bak gaan vullen. Ik ga stoppen met het houden van Malawi's en proberen mijn hobby weer nieuw leven in te blazen met Tanganyika-cichliden. Een nieuwe uitdaging waarbij ik jullie hulp goed kan gebruiken!

Afgelopen week heb ik mijn eerste groep Malawi's verkocht (15 pseudotropheus williamsi north blue lips). De rest ga ik aankomende week te koop zetten. Dit alles met een klein beetje pijn in mijn hart. Maar ik weet zeker dat ik hier de pijn wel kan gaan verzachten :D

Ik heb een aquarium van 120 x 100 x 80cm, een mooie maat voor de wat kleiner blijvende cichliden met stiekem toch bijna 1000 liter water! Met het bioloog wat onder deze bak staat ga ik in ieder geval ruim over de 1000 liter heen.

Mijn interesse is al door verschillende Tanganyika's gewekt waaronder de Neolamprologus brichardi (welke ik vroeger al eens met succes heb gehouden) en de Altolamprologus Calvus. Verder heb ik nog amper een idee wat er in mijn bak moet gaan komen. Suggesties zijn van harte welkom :mrgreen: :mrgreen:

Groeten Pieter
>~<> Grtz Pieter <>~<

Plaats reactie