zoals het hoort, stel ik me bij deze even kort voor.
Ik ben Peshk en dus nieuw op het forum. Over mezelf ga ik niet teveel uitweiden. Ik ben momenteel 27 jaar jong en woonachtig in het Antwerpse..
Momenteel heb ik 1 aquarium draaiende, nl een nano (Aquatic Nature Cocoon) met een hoopje vuurgarnalen en een trio Cambarellus diminutus met enkele van hun jongen.
Ik heb gedurende enkele jaren een Zuid-Amerikaans getint aquarium gehad, maar sinds kort heb ik de beslissing genomen om hiermee te stoppen en over te schakelen naar Tanganyika.
De redenen hiervoor waren het feit dat ik gezien de grootte van m'n aquarium beperkt zat gezien mijn voorkeur ivm vissoorten (cichliden en meervallen) en ik moet toegeven dat een helder aquarium me net iets meer aanspreekt dan een donkere biotoop.
Zodoende heb ik hier dus een aquarium vrij staan, klaar om ingericht te worden naar de vereisten van een Tanganyika aquarium.
Het betreft een aquarium met de volgende afmetingen: 110x45x45cm met overloop en een 3-vaks bioloog onder in de kast.
Het meubel en de lichtkap zijn zelfgemaakt.
Omdat ik toch nog enkele vragen heb omtrend een vissenbestand en de techniek heb ik me hier op het forum aangemeld.
Hopelijk vind ik hier de antwoorden waar ik naar opzoek ben.
Groeten,
Peshk