Waar visjes in de buurt van Turnhout,Belgie

vraag hier of je vissen bij elkaar passen
Plaats reactie
seels

Bericht door seels » 20 okt 2016, 19:04

De titel zegt het al, waar zitten de winkels of kwekers in de buurt van Turnhout?
Ik wil ook gerust een eindje rijden maar weet niet goed of het kan verre afstanden met vissen in de wagen.

nijlpaard

Re: Waar visjes in de buurt van Turnhout,Belgie

Bericht door nijlpaard » 20 okt 2016, 19:30

Kwekers of winkels kan ik je niet mee helpen.

Maar er zijn mobiele zuurstofpompjes die je op de sigarettenaansteker van de auto kunt aansluiten.
Daarmee hebben wij 2 jaar geleden 4 grote Midders in emmers opgehaald uit Zuid-Duitsland.

Met erg lange afstanden kun je een middel aan het water toevoegen, wat ervoor zorgt dat de vissen kalmer worden en niet in de stress schieten.

Hier hebben wij gebruik van gemaakt toen :wink:

Afbeelding

Er is dus veel mogelijk :D
2.70 x 0.85 x 0.60m

seels

Bericht door seels » 13 nov 2016, 18:48

Iemand ervaring met Verduijn? Heb ze nu al 3maal gecontacteerd en antwoorden vrij laat en meestal een naast de kwestie bot antwoord. Kweekt niet veel vertrouwen moet ik zeggen. Of is het beter om eens te bellen met mijn vragen aan hun?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

TeeJay

Bericht door TeeJay » 14 nov 2016, 11:13

Mijn beeld is dat die lui vooral in de viskwekerij rondlopen en af en toe ook snel even de e-mails doen. Dat vind ik voor zo'n soort bedrijf best door de vingers te zien, het is geen consultancykantoor ;) .

De keer dat ik er zelf geweest ben vond ik het er prima ogen. Maar is AquaBeek niets voor jou? Dat ligt al zowat in België ;) .
130x60x50: P. brieni, A. calvus, L. caudopunctatus, N. tretocephalus, L. brevispinnis.
.הבל הבלים, אמר קהלת, הבל הבלים הכל הבל

seels

Bericht door seels » 14 nov 2016, 22:31

ja ik ben nu ook aan het twijfelen om naar aquabeek te rijden, scheelt niet zoveel in tijd maar is wel een vele betere verbinding. kwaliteit bij aquabeek?

misterb

Bericht door misterb » 15 nov 2016, 07:48

Bij verduijn al verschillende keren geweest en zoals al eerder gemeld. Soms duurt het wat langer voor je een antwoord ontvangt of moet je nog eens een reminder sturen maar ik heb altijd een goede service bij hun ontvangen. Aquabeek ben ik nog niet geweest ( dus volgende info laat ik even in het midden )
ze hebben meer kweekvissen dan vissen voor de verkoop.
I think fish is nice, but then I think that rain is wet, so who am I to judge?

David

Bericht door David » 15 nov 2016, 18:20

Aquabeek en Verduijn zijn echt de moeite waard om een keer te bezoeken. Bij Aquabeek hebben ze over het algemeen meer vis en zeker meer Tanganyika. Bij Verduijn kan je het ook treffen als ze bijvoorbeeld net een zending hebben gehad. Verduijn doet minder eigen kweek.

Plaats reactie